»Njena uporaba mora biti namenjena boljšim učnim izkušnjam ter dobremu počutju učencev in učiteljev, ne pa v njihovo škodo. Naj bodo potrebe učenca na prvem mestu, tehnologija naj podpira učitelje. Spletne povezave niso nadomestilo za človeško interakcijo.«
»Že zato, ker sem učitelj računalništva, nisem apriori za prepoved, pa ne zato, ker delam promocijo tehnologiji, ampak ker dijaki konec koncev telefone uporabljajo pri pouku.«
»Že zato, ker sem učitelj računalništva, nisem apriori za prepoved.«
»Učencem moramo omogočiti koncentracijo in dobro učenje. Znanstvene študije kažejo, da so mobilni telefoni motnja. Učence moramo zaščititi pred tem.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Učencem je treba omogočiti koncentracijo in možnost za dobro učenje. Mobilni telefoni so motnja, kažejo znanstvene raziskave. Učence moramo pred to motnjo zaščititi.«
»Splošno rečeno, lahko ugotovimo, da imamo v Sloveniji dobre učitelje, ki so ustrezno pripravljeni na poučevanje, izpopolnjujejo svoje znanje in so predani poklicu, obenem pa si želijo več podpore pri izzivih, kot sta uvedba digitalne tehnologije in več podpore pri mešanih skupinah,«
»Vsak učitelj je učitelj 24 ur na dan. Učitelj je vzornik svojim učencem dijakom, študentom.«
»Vsem učiteljem se je zahvalil, da svoje znanje 'iz dneva v dan, iz leta v leto kakovostno in predano prenašate na učenke in učence, dijakinje in dijake, na študentke in študente ter tako gradite družbo znanja za danes in jutri'.«
»Vsekakor je naša naloga, da zdaj med počitnicami preverimo in pa tudi poskrbimo za to, da bodo imeli tako vsi učenci in učenke kot tudi učiteljice in učitelji ustrezno informacijsko-komunikacijsko opremo in tehnologijo, ki jim bo sploh omogočala, da ta proces izvajajo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju